Biologische beeld-taal van Arla

Het inmiddels iconische Arla design uit 2008 heeft de lichtgroene (biologische) supermarktconsument voor zich gewonnen met marktleiderschap als beloning. Sinds 2018 zit het in het meest duurzame zuivelpak van Nederland om ook de lichtbruine (duurzame) consument te bereiken.

Het nieuwe pak is gemaakt van 100% ongebleekt en natuurlijk bruin karton, waarop de internationale bio-identiteit gecombineerd is met de kenmerkende Nederlandse tekenstijl. De producten staan op een natuurlijke manier centraal, ondersteund door sterke karakters zoals de rode klaproos en blauwe vlinder.

Een duidelijke duurzame boodschap gecombineerd met de natuurlijke en positieve wereld van Arla.

Biologische beeld-taal van Arla

Het inmiddels iconische Arla design uit 2008 heeft de lichtgroene (biologische) supermarktconsument voor zich gewonnen met marktleiderschap als beloning. Sinds 2018 zit het in het meest duurzame zuivelpak van Nederland om ook de lichtbruine (duurzame) consument te bereiken.

Het nieuwe pak is gemaakt van 100% ongebleekt en natuurlijk bruin karton, waarop de internationale bio-identiteit gecombineerd is met de kenmerkende Nederlandse tekenstijl. De producten staan op een natuurlijke manier centraal, ondersteund door sterke karakters zoals de rode klaproos en blauwe vlinder.

Een duidelijke duurzame boodschap gecombineerd met de natuurlijke en positieve wereld van Arla.

Arla biologisch Kefir, uitgesproken gezond

Arla Kefir is een gefermenteerde melkdrank met de textuur van drinkbare yoghurt. 

Deze nieuwe zuiveldrank spreekt vooral bewust gezonde jongeren aan uit Uber Gen. Vandaar een opvallend grafisch ontwerp op een bruin canvas met de witte bio-wolk. De persoonlijke en actieve schilderingen zorgen voor een artistieke en vrolijke uitstraling, met een karaktervol woordbeeld voor Kefir.

Een jong, stoer en zelfverzekerd design binnen het traditionele zuivel schap.

Arla biologisch Kefir, uitgesproken gezond

Arla Kefir is een gefermenteerde melkdrank met de textuur van drinkbare yoghurt. 

Deze nieuwe zuiveldrank spreekt vooral bewust gezonde jongeren aan uit Uber Gen. Vandaar een opvallend grafisch ontwerp op een bruin canvas met de witte bio-wolk. De persoonlijke en actieve schilderingen zorgen voor een artistieke en vrolijke uitstraling, met een karaktervol woordbeeld voor Kefir.

Een jong, stoer en zelfverzekerd design binnen het traditionele zuivel schap.

In 2019 werd Arla Biologisch beloond met een NL Packaging Award. Het bewijs dat duurzaamheid niet saai hoeft te zijn!

In 2019 werd Arla Biologisch beloond met een NL Packaging Award. Het bewijs dat duurzaamheid niet saai hoeft te zijn!

Bekroond met:

Bekroond met:

Arla in de media

Arla in de media