Moderne traditie

Een prachtig pilsner met een prachtige familietraditie. Die dankzij de nieuwe merkstijl een stukje moderner is geworden en beter aansluit bij een jongere doelgroep.

Het logo staat als een rustpunt in de snelle wereld. Geen vlakke kleuren, maar tonen van zwart en warm geel geven het design verdieping en dynamiek, passend bij de creativiteit en expressie van het merk.

De stijl is zo pakkend dat de 0.0% er als vanzelfsprekend bij hoort.

Moderne traditie

Een prachtig pilsner met een prachtige familietraditie. Die dankzij de nieuwe merkstijl een stukje moderner is geworden en beter aansluit bij een jongere doelgroep.

Het logo staat als een rustpunt in de snelle wereld. Geen vlakke kleuren, maar tonen van zwart en warm geel geven het design verdieping en dynamiek, passend bij de creativiteit en expressie van het merk.

De stijl is zo pakkend dat de 0.0% er als vanzelfsprekend bij hoort.

In dit project zijn we begonnen met het sixpack. Dat viel zo in de smaak, toen kon de fles niet achterblijven. Dat snelle schakelen, past ons wel.

In dit project zijn we begonnen met het sixpack. Dat viel zo in de smaak, toen kon de fles niet achterblijven. Dat snelle schakelen, past ons wel.