Lekker goed natuurlijk

Als onderdeel van de nieuwe, wereldwijde herpositionering en re-design van het Quaker moedermerk, waar PROUDdesign ook aan heeft meegewerkt, is een opvallend, nieuw design ontwikkeld voor het sterke submerk Cruesli in Europa. Een design waarin het lekkere gecombineerd wordt met het goede van havermout (“the goodness of Quaker oats”).

Het Cruesli woordbeeld is nu mooi ‘genest’ met de afzender Quaker. En zijn de opvallende, zoete variantkleuren vervangen voor een off-white groepskleur. Zodat het merk Cruesli duidelijker en natuurlijker wordt. De nieuwe fotografie is smakelijk, uitnodigend en zeker meer menselijk. Het ambachtelijke wordt weerspiegeld in illustraties, typografieën en panels. Ook de achterkant is met dezelfde aandacht ontworpen als de voorkant, waardoor het gehele nieuwe pack dezelfde boodschap uitdraagt: lekker en natuurlijk goed!

Lekker goed natuurlijk

Als onderdeel van de nieuwe, wereldwijde herpositionering en re-design van het Quaker moedermerk, waar PROUDdesign ook aan heeft meegewerkt, is een opvallend, nieuw design ontwikkeld voor het sterke submerk Cruesli in Europa. Een design waarin het lekkere gecombineerd wordt met het goede van havermout (“the goodness of Quaker oats”).

Het Cruesli woordbeeld is nu mooi ‘genest’ met de afzender Quaker. En zijn de opvallende, zoete variantkleuren vervangen voor een off-white groepskleur. Zodat het merk Cruesli duidelijker en natuurlijker wordt. De nieuwe fotografie is smakelijk, uitnodigend en zeker meer menselijk. Het ambachtelijke wordt weerspiegeld in illustraties, typografieën en panels. Ook de achterkant is met dezelfde aandacht ontworpen als de voorkant, waardoor het gehele nieuwe pack dezelfde boodschap uitdraagt: lekker en natuurlijk goed!

Dit nieuwe design is Pan-Europees, dus kan je ook tegenkomen in Scandinavië, Frankrijk en zelfs Portugal. Als een design goed is, kent het geen grenzen.

Dit nieuwe design is Pan-Europees, dus kan je ook tegenkomen in Scandinavië, Frankrijk en zelfs Portugal. Als een design goed is, kent het geen grenzen.