Foodtruck verleiding

Met de introductie van dit nieuwe concept wil Mora een nieuw segment aanboren. En dat zie je meteen! De verpakking is het meest opvallend met zijn paper look en feel, alsof het de verse kip van een foodtruck betreft.

Dit wordt verder versterkt door de grafische vormen een gestempeld gevoel te geven, waarmee de smakelijke en levensechte fotografie een mooi contrast geeft. Door ook het Mora-logo neutraal te maken en slechts de bovenkant oranje te stempelen, krijgt het nieuwe product alle ruimte.

De introductie van dit product heeft met recht vleugels gekregen. Het is niet aan te slepen en verdiende in 2020 zelfs twee ‘Wheels of Retail’!

Foodtruck verleiding

Met de introductie van dit nieuwe concept wil Mora een nieuw segment aanboren. En dat zie je meteen! De verpakking is het meest opvallend met zijn paper look en feel, alsof het de verse kip van een foodtruck betreft.

Dit wordt verder versterkt door de grafische vormen een gestempeld gevoel te geven, waarmee de smakelijke en levensechte fotografie een mooi contrast geeft. Door ook het Mora-logo neutraal te maken en slechts de bovenkant oranje te stempelen, krijgt het nieuwe product alle ruimte.

De introductie van dit product heeft met recht vleugels gekregen. Het is niet aan te slepen en verdiende in 2020 zelfs twee ‘Wheels of Retail’!

Design verbindt merken én mensen

Als Mora met vegetarische snacks komt, dan weet je dat ze lekker zijn. Als ze dat samen met de Vegetarische Slager doen, dan weet je dat het goed zit. Twee merken die elkaar versterken en meer mensen verleiden tot vegetarisch snacken. En dat zie je ook in dit design.

De kenmerkende Mora-parabool is groen gekleurd, duidelijker kan niet. De witte, gestempelde en deels cursieve tekst maakt het vriendelijk. Het product ziet er smakelijk uit, op een blonde plank. Onderaan het kenmerkende patroon en logo van de Vegetarische Slager. Eerst verleiden, dan pas overtuigen! Proef mmm zelf en je gelooft ‘t niet.

Design verbindt merken én mensen

Als Mora met vegetarische snacks komt, dan weet je dat ze lekker zijn. Als ze dat samen met de Vegetarische Slager doen, dan weet je dat het goed zit. Twee merken die elkaar versterken en meer mensen verleiden tot vegetarisch snacken. En dat zie je ook in dit design.

De kenmerkende Mora-parabool is groen gekleurd, duidelijker kan niet. De witte, gestempelde en deels cursieve tekst maakt het vriendelijk. Het product ziet er smakelijk uit, op een blonde plank. Onderaan het kenmerkende patroon en logo van de Vegetarische Slager. Eerst verleiden, dan pas overtuigen! Proef mmm zelf en je gelooft ‘t niet.

We zijn al 10 jaar de trouwe designpartner van Mora. Is het toeval dat het merk in die periode verdubbeld is in omzet? Wij zijn er best trots op…

We zijn al 10 jaar de trouwe designpartner van Mora. Is het toeval dat het merk in die periode verdubbeld is in omzet? Wij zijn er best trots op…