De contouren van een sterk merk

In het nieuwe design van dit mooie Amsterdamse croquettenmerk zijn de onderscheidende merkelementen versterkt. Zo is het product nu de held. Die korte dikke uit Amsterdam, met het ambachtelijke logo als label er overheen.

Om de productvorm te benadrukken zijn de claims als in een contour eromheen gezet. Duidelijke segmentatie dankzij de gekleurde banen en blauwe airfryer-ovenbalk doet de rest. Eenheid en onderscheid, die vanachter het glas duidelijk is.

Eenmaal in de hand of kar ervaar je een fris tegeltjespatroon waar de losse ingrediënten op liggen, alsof het de keuken van de eetsalon betreft. Met recht een kijkje in de keuken.

De contouren van een sterk merk

In het nieuwe design van dit mooie Amsterdamse croquettenmerk zijn de onderscheidende merkelementen versterkt. Zo is het product nu de held. Die korte dikke uit Amsterdam, met het ambachtelijke logo als label er overheen.

Om de productvorm te benadrukken zijn de claims als in een contour eromheen gezet. Duidelijke segmentatie dankzij de gekleurde banen en blauwe airfryer-ovenbalk doet de rest. Eenheid en onderscheid, die vanachter het glas duidelijk is.

Eenmaal in de hand of kar ervaar je een fris tegeltjespatroon waar de losse ingrediënten op liggen, alsof het de keuken van de eetsalon betreft. Met recht een kijkje in de keuken.

Van Dobben in de media

Van Dobben in de media